Pozycjonowanie
Co warta jest strona lub sklep internetowy jeżeli nie widać ich w sieci – satysfakcja dla samego właściciela, ale nie o to chyba chodzi.
Zlecając nam budowę strony internetowej czy sklepu internetowego, już podczas analizy z klientem ustalamy jakie frazy czy zwroty są dla niego ważne. Jakie słowa kluczowe wpisane w wyszukiwarkę pozwolą na wyszukanie jego witryny.
Należy pamiętać, iż obecnie wyszukiwarka Google promuje witryny, które zbudowane są w oparciu o najnowsze technologie sieciowe, które zbudowane są bez błędów i są przyjazne dla użytkowników. Wpływ na pozycję w wyszukiwarce ma także to, czy nasza strona jest responsywna czyli, wygląda i działa poprawnie na wszystkich urządzeniach, nie tylko na komputerach.
Wieloletnie doświadczenie przy budowie witryn oraz ciągła nauka i doskonalenie, powoduje iż każda strona internetowa budowana przez nas, jest przyjazna wyszukiwarką.
Jednak, same poprawne zbudowanie witryny to nie wszystko, w sieci jest mnóstwo stron, których właściciele także dążą do ich wypromowania.
W tym momencie wchodzimy w tajemnicze „pozycjonowanie strony” czy to przy pomocy SEM czy SEO.
Zależy wam na szybkim efekcie – polecamy pozycjonowanie np. w google adwords (SEM).
Zależy wam na długotrwałym efekcie, jednak troszkę dłuższym procesie – najlepszym rozwiązaniem będzie strategia pozycjonowania SEO.
Jednak czym byłoby pozycjonowanie bez namacalnych dowodów czy skutków ?
Dlatego każdemu klientowi umożliwiamy dostęp do szczegółowych statystyk oglądalności witryny, a także narzędzi umożliwiających analizę strony na konkretne frazy czy słowa w wyszukiwarkach.