29 lipca 2015

Pozycjonowanie

Co warta jest strona lub sklep internetowy jeżeli nie widać ich w sieci – satysfakcja dla samego właściciela,  ale nie o to chyba chodzi.

Zlecając nam budowę strony internetowej czy sklepu internetowego, już podczas analizy z klientem ustalamy jakie frazy czy zwroty są dla niego ważne. Jakie słowa kluczowe wpisane w wyszukiwarkę pozwolą na wyszukanie jego witryny.

Należy pamiętać, iż obecnie wyszukiwarka Google promuje witryny, które zbudowane są w oparciu o najnowsze technologie sieciowe, które zbudowane są bez błędów i są przyjazne dla użytkowników. Wpływ na pozycję w wyszukiwarce ma także to, czy nasza strona jest responsywna czyli, wygląda i działa poprawnie na wszystkich urządzeniach, nie tylko na komputerach.

Wieloletnie doświadczenie przy budowie witryn oraz ciągła nauka i doskonalenie, powoduje iż każda strona internetowa budowana przez nas, jest przyjazna wyszukiwarką.

Jednak, same poprawne zbudowanie witryny to nie wszystko, w sieci jest mnóstwo stron, których właściciele także dążą do ich wypromowania.

W tym momencie wchodzimy w tajemnicze „pozycjonowanie strony” czy to przy pomocy SEM czy SEO.

Zależy wam na szybkim efekcie – polecamy pozycjonowanie np. w google adwords (SEM).

Zależy wam na długotrwałym efekcie, jednak troszkę dłuższym procesie – najlepszym rozwiązaniem będzie strategia pozycjonowania SEO.

Jednak czym byłoby pozycjonowanie bez namacalnych dowodów czy skutków ?

Dlatego każdemu klientowi umożliwiamy dostęp do szczegółowych statystyk oglądalności witryny, a także narzędzi umożliwiających analizę strony na konkretne frazy czy słowa w wyszukiwarkach.

Statystyki

135

Obsługiwanych domen

1084

Przetransferowanych danych miesięcznie

94

Zadowolonych klientów

603 - 579 - 545

Kolska Szosa 28/11 | 62-700 Turek